قیمت تابلو چلنیوم مانند سایر انواع تابلو تبلیغاتی به موارد متعددی بستگی دارد. هر کدام از این موارد با یک ضریب خاص در فرمول قرار می گیرند تا قیمت تابلو چنلیوم محاسبه شود. از مهم ترین مواردی که در محاسبه هزینه تابلو چلنیوم مؤثر هستند می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. جنس و کیفیت ورق پلکسی گلاس به کار رفته در ساخت نمای تابلو
  2. جنس و کیفیت ورق پی وی سی PVC به کار رفته در زیرسازی تابلو
  3. جنس و کیفیت لامپ های SMD به کار رفته در زیرسازی تابلو
  4. جنس و کیفیت متریال به کار رفته در زمینه ی تابلو (کامپوزیت، پولکی، ترموود و…)
  5. تأثیر ابعاد در قیمت تابلو چنلیوم
  6. ارتفاع نصب تابلو
  7. محیط حروف برجسته که در تعیین قیمت تابلو چلنیوم بسیار مؤثر است
  8. نوع لبه تابلو چلنیوم
  9. استفاده از ورق پلکسی تک رنگ یا دو رنگ
  10. نوع پانچ لبه چنلیوم یا حروف برجسته

هزینه قیمت تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

در ادامه به توضیح کامل هر یک از این موارد خواهیم پرداخت. همچنین باید در نظر داشته باشید که در طراحی و ساخت لایت باکس های چلنیوم با توجه به طرح که ممکن است لایت باکس دو طرفه باشد یا یک طرفه، از موارد اولیه به صورت ترکیبی با جنس های مختلف استفاده می شود. ترکیب متریال و مواد اولیه ی گوناگون نیز در تعیین قیمت تابلو چلنیوم می تواند تأثیر زیادی داشته باشد.

خوانایی حروف و تأثیر آن در تعیین قیمت تابلو چلنیوم

تابلو تبلیغاتی باید به اندازه ی کافی خوانا و واضح باشد. این خوانایی به عوامل متعددی مانند ارتفاع تابلو، رنگ تابلو و ویژگی های فونت و قلم به کار رفته در تابلو چنلیوم بستگی دارد. ما در جدول زیر ارتفاع استاندارد برای خوانایی و وضوح را به طور کامل آورده ایم. موردی که در تعیین قیمت تابلو چلنیوم بسیار مؤثر است. در نظر داشته باشید که همواره برای اطلاع از هزینه تابلو چنلیوم مد نظر خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا توضیحات کامل در اختیارتان قرار بگیرد.

ارتفاع استاندارد حروف برای دیده شدن در فواصل مختلف

حداکثر فاصله برای خوانایی نوشته فاصله برای بهترین خوانایی بر حسب متر ارتفاع حروف بر حسب میلی متر
۳۰.۵ ۹.۱ ۷۶.۲
۴۵.۷ ۱۲.۲ ۱۰۱.۶
۱۸۲.۸ ۱۸.۳ ۱۵۲.۴
۱۰۶.۷ ۲۴.۴ ۲۰۳.۲
۳۶۵.۸ ۲۷.۴ ۲۲۸.۶
۴۱۱.۵ ۳۰.۵ ۲۵۴.۰
۱۶۰.۰ ۳۶.۶ ۳۰۴.۸
۱۹۲.۰ ۴۵.۷ ۳۸۱.۰
۲۲۸.۶ ۵۴.۹ ۴۵۷.۲
۳۰۴.۸ ۷۳.۲ ۶۰۹.۶
۳۸۱.۰ ۹۱.۴ ۷۶۲.۰
۴۵۷.۲ ۱۰۹.۷ ۹۱۴.۴
۵۳۳.۴ ۱۲۸.۰ ۱۰۶۶.۸
۶۰۹.۶ ۱۴۶.۳ ۱۲۱۹.۲
۶۸۵.۸ ۱۶۴.۶ ۱۳۷۱.۶
۷۶۲.۰ ۱۸۲.۹ ۱۵۲۴.۰

به عنوان مثال اگر بخواهید تابلو شما از فاصله حداکثر ۴۵ متری خوانا باشد، نیاز به ارتفاع حروف ۱۰۱ میلی متر خواهید داشت. در این حالت فاصله ی ایده آل برای بهترین خوانایی، تقریباً ۱۲ متر خواهد بود. این نکته را در نظر داشته باشید که جدول فوق صرفاً برای اطلاع رسانی از چند و چون طراحی و محاسبه ی قیمت تابلو چلنیوم است. در حالت کلی شما نیازی به محاسبه ی ارتفاع ایده آل و فواصل خوانایی نخواهید داشت. کارشناسان ما در هنگام بازدید از محل نصب تابلوی شما، تمام موارد را در نظر خواهند گرفت و به شما توضیح خواهند داد. اما چه موارد دیگری در محاسبه ی قیمت تابلو چلنیوم مؤثر است؟ اکنون نوبت توضیح دادن و تشریح تمام این موارد است.

هزینه قیمت تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

قیمت تابلو چلنیوم بر اساس جنس ورق پلکسی گلاس

ورق پلکسی گلاس، ماده ی اولیه ای است که در ساخت رویه حروف برجسته چلنیوم به کار می رود. تولید کنندگان بسیار زیادی هستند که اقدام به تولید این ورق ها می نمایند. بنابراین در بازار ایران ورق پلکسی گلاس در کیفیت های گوناگونی یافت می شود. کیفیت ورق پلکسی گلاس که در تعیین قیمت تابلو چلنیوم مؤثر است، تعیین کننده ی دوام و استحکام تابلو نیز هست.

مورد دیگری که به استحکام و دوام تابلو مربوط می شود، ضخامت ورق مورد استفاده است. ما در گروه تابلو سازی مسیحا همواره به استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال متعهد بوده ایم. برای کاهش قیمت تابلو چلنیوم به جای استفاده از ضخیم ترین نوع پلکسی گلاس، همواره با در نظر گرفتن محل نصب تابلو و شرایط محیطی (مانند تابش نور آفتاب، میزان تغییرات دما و…) اقدام به انتخاب مناسب ترین ضخامت می نماییم. با این شرایط دیگر هزینه ی اضافی برای تهیه ورق ضخیم نخواهد بود زیرا در بسیاری از شرایط اصلاً احتیاجی به ضخیم ترین ورق ها نیست.

نکته ی بسیار مهم در قیمت تابلو چلنیوم در ارتباط با متریال

خوشبختانه گروه تابلو سازی مسیحا سال های سال است که در زمینه ی تابلو سازی مشغول خدمت رسانی است. به دلیل کثرت مشتریانی که به اعتماد می کنند، ما همواره متریال مورد نیاز خود را در مقدار و تعداد بسیار بالا خریداری می کنیم. این موضوع منجر به کاهش هزینه ی خرید مواد اولیه ی مورد نیاز می گردد. بنابراین همیشه توانسته ایم بهترین مواد اولیه را با مناسب ترین قیمت تابلو چلنیوم در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

ورق پی وی سی PVC

نکاتی که در بالا در ارتباط با قیمت تابلو چلنیوم وابسته به پلکسی گلاس گفتیم، درباره ی ورق PVC نیز صادق است. ورق PVC به عنوان زیرسازی در تابلو مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین کیفیت این ورق در تعیین کیفیت و دوام تابلو بسیار مؤثر است. به همین ترتیب، کیفیت آن بر قیمت تابلو چلنیوم نیز تأثیرگذار است.

هزینه قیمت تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

قیمت تابلو چلنیوم بر اساس لامپ های SMD

در بسیاری از تابلوهای چلنیوم از نورپردازی لامپ های SMD به منظور خوانایی و زیباتر شدن در شب استفاده می شود. لامپ های SMD توسط بسیاری از تولیدکنندگان داخلی و خارجی در بازار ایران توزیع می شوند. هر کدام از آن ها دارای کیفیت و دوام خاص خود هستند. این موضوع بر قیمت تابلو چلنیوم نیز مؤثر است. طبیعتاً لامپ های SMD با کیفیت بالاتر، قیمت بیش تری هم دارند.

در این مورد نیز ما در گروه تابلو سازی مسیحا همواره این سیاست را دنبال کرده ایم: یک بار از جنس خوب استفاده می کنیم تا هزینه های اضافی بر مشتریان تحمیل نشود. زیرا لامپ های SMD در صورتی که بسوزند هر چند به سادگی تعویض می شوند، اما هزینه ی خرید مجدد لامپ و تعویض آن به مشتریان تحمیل خواهد شد. همچنین این لامپ ها به یک منبع تغذیه متصل می شوند. در اغلب تابلوها، در صورتی اختلال در عملکرد نورپردازی، خواهیم دید که ایراد از منبع تعذیه است. بنابراین کیفیت منبع تغذیه نیز بر دوام و قیمت تابلو چلنیوم مؤثر است.

زمینه ی تابلو چلنیوم (کامپوزیت، پولکی، ترموود و…)

تابلوهای چلنیوم معمولاً بر روی یک ورق زمینه درون یک قاب نصب می شوند. البته حروف برجسته چلنیوم قابلیت نصب بر روی سنگ نمای ساختمان را نیز دارند. در هر صورت، اگر بخواهید که حروف برجسته چنلیوم بر روی زمینه نصب شوند، این موضوع نیز بر قیمت تابلو چلنیوم تأثیر خواهد داشت. زمینه ی مورد استفاده در این تابلو دارای انواع مختلفی است که پرکاربردترین و محبوب ترین آن ها عبارتند از: کامپوزیت، ترموود و پولکی ← تابلو چلنیوم طلایی

از بین این سه متریال یاد شده، کامپوزیت بیش ترین استفاده را دارد. ورق های کامپوزیت هم مانند سایر مواد اولیه ی مورد استفاده دارای جنس ها و کیفیت های گوناگون هستند. هم چنین ابعاد تابلو به دلیل تأثیرگذاری بر مقدار متریال استفاده شده (کامپوزیت، ترموود یا پولکی) بر روی قیمت تابلو چلنیوم هم تأثیرگذار خواهد بود.

هزینه قیمت تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

ابعاد تابلو چنلیوم

در هنگام ساخت تابلو چنلیوم محدودیتی در ابعاد وجود ندارد. این تابلو ها را در هر اندازه و سایزی که بخواهید می توانیم بسازیم. پارامترهایی هستند که در انتخاب ابعاد و قیمت تابلو چلنیوم اثر می گذارند. یکی از این پارامترها، ابعاد فضایی است که شما برای نصب تابلو در اختیار دارد. ممکن است یک فروشگاه به دلیل عرض زیاد، فضای زیادی هم برای تابلو داشته باشید. اما برخی از فروشگاه ها، مغازه ها یا سایر کسب و کارها چنین فضایی در اختیار نداشته باشند ← تابلو اسم ساختمان

تأثیر ارتفاع نصب در قیمت تابلو چلنیوم

بسیاری از کسب و کارها قصد دارند که تابلو چنلیوم خود را در ارتفاعی بسیار بالا نصب کنند. در این شرایط تابلو باید به اندازه ی کافی بزرگ باشد تا از مسافت های دورتر هم کاملاً واضح و خوانا باشد. البته در خوانایی تابلو موارد دیگری مانند فونت و قلم نوشته، اندازه ی حروف برجسته و نورپردازی نیز تأثیرگذار هستند. اما چیزی که بدیهی است، تأثیرگذاری بسیار زیاد ابعاد بر روی قیمت تابلو چلنیوم است.

حروف برجسته

قیمت حروف برجسته چلنیوم بر اساس محیط ان ها محاسبه می شود. در طراحی تابلو شما ممکن است بخواهید از فونت یا قلم نازک استفاده نمایید. در این صورت، محیط نهایی حروف و قیمت تابلو چلنیوم نیز کم تر خواهد شد. ممکن است بخواهید از نوشته ها در ابعاد بسیار درشت استفاده نمایید و یا لوگوی خود را نیز در تابلو قرار دهید. در هر صورت، محاسبه ی قیمت تابلو چلنیوم بر اساس محیط حروف برجسته یا هر المان دیگری که بر روی تابلو قرار می گیرد انجام می شود.

نوع لبه تابلو چلنیوم

در طراحی و ساخت حروف برجسته چلنیوم از لبه ای به نام لبه ی چلنیوم استفاده می گردد. این لبه می تواند دارای ضخامت و ارتفاع متفاوتی باشد. این موضوع هم به سلیقه ی شما و هم به الزامات تابلو به منظور خوانایی و استحکام بستگی دارد. در هر صورت اندازه ی لبه از پارامترهای مؤثر در قیمت تابلو چلنیوم است.

مورد دیگر پارامتری به نام پانچ است. حروف برجسته چه در سطح روی خود و چه در لبه ها می توانند پانچ شوند. هنگام که نورپردازی انجام می شود، پانچ تأثیر فوق العاده ای بر زیبایی تابلو می گذارد. پانچ یک پارامتر دلخواه است که در صورت انتخاب، بر روی قیمت تابلو چلنیوم مؤثر خواهد بود.

هزینه قیمت تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

قیمت تابلو چلنیوم : تک رنگ یا دو رنگ

تک رنگ یا دور بودن در واقع حاله یا حاشیه ای است که دور حروف برجسته را در بر می گیرد. در صورت کار شدن این بخش به صورت تک رنگ، قیمت تابلو چلنیوم نیز کم تر خواهد بود. در صورت استفاده از رنگ دیگر به عنوان سایه و هم زمان با رنگ اصلی، تابلو زیبایی بیش تری خواهد داشت. دو رنگ بودن تا حدود ۲۰ درصد بر قیمت تابلو چلنیوم اثر گذار است.

برای محاسبه ی حدودی محیط حروف و قیمت تابلو چلنیوم این نکته را در نظر داشته باشید: به طور معمول هر یک متر طول نوشته، دارای محیطی تقریباً برابر با ۵ متر خواهد بود. اندازه مرسوم و نرمال در قطر قلم ۱۲ تا ۱۵ است. در صورت استفاده از قلم ضخیم تر، محیط نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

چرا ساخت تابلو چلنیوم خود را به گروه تابلوسازی مسیحا بسپاریم؟
  1. ما در گروه تابلوسازی مسیحا به عنوان بهترین تابلو سازی تهران و شهر ری کیفیت متریال و مواد اولیه مورد استفاده را تضمین می کنیم. با این کار مطمئن هستید که قیمت تابلو چلنیوم شما ارزش هزینه ی آن را دارد.
  2. ما در گروه تابلوسازی مسیحا قیمت را برای شما تضمین می کنیم. با این کار مطمئن می شوید که تمام نرخ های ما بر اساس نرخ های معین اتحادیه است و مبلغ اضافه ای برای تابلو چلنیوم خود نخواهید پرداخت.
  3. ما در گروه تابلوسازی مسیحا یک طراحی زیبا و چشم نواز برای تابلوی تبلیغاتی شما انجام می دهیم. با این کار مطمئن خواهید بود که چشم عابران و رهگذران را به سوی کسب و کار خود جلب و خیره خواهید کرد. بنابراین هزینه و قیمت پرداختی برای تابلو چلنیوم کاملاً به صرفه و مؤثر خواهد بود.
  4. ما در گروه تابلوسازی مسیحا تحویل سریع و به موقع تابلوی تبلیغاتی شما را تضمین می کنیم. با این کار مطمئن می شوید که در زمان معین می توانید از زیبایی و جذابیت تابلو چلنیوم خود بهره مند شوید.
  5. ما در گروه تابلوسازی مسیحا برای انتخاب و سفارش تابلوی ایده آل، مشاوره و راهنمایی کامل خواهیم دادیم. با این کار مطمئن خواهید بود که برای کسب و کار خود بهترین نوع با مناسب ترین قیمت تابلو چلنیوم را انتخاب می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوای محافظت شده!