تابلو چلنیوم طلایی به دلیل جذابیت و زیبایی فوق العاده ای که دارد، می تواند توجه زیادی را به خود جلب کند. قطعاً برای شما هم پیش آمده است که در حال قدم زدن در پیاده رو، تابلوی طلایی رنگ فروشگاه یا مغازه ای توجه تان را به خود معطوف کرده است. صاحبان کسب و کارها به دلیل همین جذابیت است که برای معرفی خود از تابلو چلنیوم طلایی استفاده می کنند. البته تابلو چلنیوم در هر رنگ و شکل و شمایلی قابل اجراست. از سفید و نقره ای گرفته تا خاکستری و مشکی و حتی رنگ های فانتزی مانند صورتی، آبی، قرمز و…

گروه تابلو سازی مسیحا به عنوان بهترین تابلو سازی در شهر ری و تهران یکی از برترین سازندگان تابلو چلنیوم طلایی محسوب می شود که تجربه ی زیادی در این زمینه دارد. در این مطلب ما می خواهیم به معرفی انواع رنگ های تابلو چلنیوم بپردازیم که رنگ طلایی، یکی از محبوب ترین آن ها محسوب می گردد. اگر قصد سفارش این نوع از تابلو تبلغاتی را دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

تابلو چلنیوم طلایی تابلو چنلیوم طلایی تابلوساز.com

تابلو چلنیوم طلایی چیست؟

چنلیوم یا چلنیوم در واقع نوع از حروف برجسته است که می تواند بر روی زمینه ای از جنس کامپوزیت، ترموود، پولکی و… قرار بگیرد. چنین تابلو های تبلیغاتی ای را در اصل باید تابلو کامپوزیت، تابلو ترموود، تابلو پولکی و… نامید. اما در عرف این طور اصطلاح شده است که آن را تابلو چلنیوم می نامند. این تابلو های چلنیوم دارای انواع متعددی هستند که آن ها را می توان به اختصار این طور دسته بندی کرد:

  1. تابلو چلنیوم طلایی
  2. تابلو چلنیوم ستاره ای
  3. تابلو چلنیوم الماسی
  4. تابلو چلنیوم ساده
  5. تابلو چلنیوم دوبل

ما در این مطلب می خواهیم به معرفی اولین نوع بپردازیم. می توان گفت در اکثر انواع تابلوهای چنلیوم، تفاوت در رنگی است که به کار می رود. در واقع تفاوت تابلو چلنیوم طلایی با چنلیوم معمولی تنها در رنگ آن است. اما دلیل شهرت رنگ طلایی چیست؟

در سال های ابتدایی که تابلو های تبلیغاتی مدرن در ایران باب شد و صاحبان کسب و کارها به این از تابلوها رو آوردند، چلنیوم در بازار ایران تنها در رنگ نقره ای وجود داشت. اما این شاخه از تابلو تبلیغاتی به سرعت رشد کرد و تقاضای زیاد در بازار منجر به ساخت متریال های گوناگون در رنگ ها و کیفیت های مختلف شد. به همین دلیل پس از مدتی در ایران نیز شاهد ساخت تابلو چلنیوم طلایی بودیم. جذابیت و زیبایی آن باعث گسترش و محبوبیت بالای آن شد.

انواع رنگ های حروف برجسته چلنیوم

اکنون دیگر در بازار تابلو سازی ایران برای انتخاب رنگ چنلیوم محدودیت خاصی وجود ندارد. شما تقریباً هر نوع رنگی را می توانید انتخاب کنید. اما قطعاً تابلو چلنیوم طلایی یکی از محبوب ترین ها است و اگر حتی رنگ دیگری را در نظر دارید، بد نیست که به رنگ طلایی نیز فکر کنید. برای حروف برجسته چلنیوم در رنگ طلایی، از لبه های با رنگ های فانتزی مانند مشکی، سفید، قرمز و آبی نیز می توان استفاده نمود که در بازار به وفور یافت می شود.

تابلو چلنیوم طلایی تابلو چنلیوم طلایی تابلوساز.com

نور پردازی تابلو چلنیوم طلایی

برای نورپردازی این نوع تابلو ها از لامپ های SMD استفاده می شود. برندهای گوناگونی در بازار وجود دارند (هم ایرانی و هم خارجی) که اقدام به تولید این لامپ های SMD می نمایند. تنوع این لامپ ها نیز به قدری بسیار بالا است که می توان گفت تقریباً محدودیتی برای انتخاب رنگ نور پس زمینه وجود ندارد. شما می توانید تابلو چلنیوم طلایی خود را به نور سفید، انبه ای، طلایی، قرمز، آبی و هر رنگ دیگری نورپردازی کنید.

زمینه یا نمای تابلو چلنیوم

همان طور که پیش از این توضیح دادیم، چلنیوم یا سایر انواعی مانند استیل، استیل پلاست، وکیوم، نئون پلاستیک، فلزی، لبه سوئدی، سوئدی مکس، رینگی و… همگی حروف برجسته هستند. این حرف برجسته بر روی زمینه ای نصب می شوند. این زمینه می تواند از جنس کامپوزیت باشد یا ترموود، حتی MDF و سنگ نمای ساختمان. در واقع حروف برجسته تابلو چلنیوم طلایی قابلیت نصب بر روی هر نوع زمینه ای را به راحتی دارد. اصولاً یکی از دلایل محبوبیت و تنوع بالای این نوع از تابلو سازی تبلیغاتی مدرن، در همین موضوع است. این که آن ها را به آسانی در هر رنگ و شکل و شمایلی می توان ساخت و بر هر زمینه ای می توان به راحتی نصب کرد.

کیفیت

اما جنس یا متریالی که برای رویه تابلوی چنلیوم به کار می رود، از پلکسی گلاس ساخته می شود. فرقی نمی کند تابلو چلنیوم طلایی باشد یا هر رنگ دیگری. البته جنس های گوناگون با کیفیت های گوناگون و ضخامت های متفاوتی در بازار وجود دارد. ما در گروه تابلوس ازی مسیحا همواره تلاش می کنیم تا از بهترین متریال بهره بگیریم تا تابلوی تبلیغاتی شما بیش ترین دوام ممکن را داشته باشد. البته انتخاب بهترین متریال الزاماً به معنای انتخاب ضخیم ترین ورق پلکسی گلاس نیست. در صورتی که تابلوی شما در داخل پاساژ نصب می شود که زیر نور آفتاب شدید و تغییرات دمایی زیاد در زمستان و تابستان قرار ندارد، می توان از ورق پلکسی نازک تر نیز استفاده کرد این موضوع نه تنها به کاهش وزن تابلو بلکه به کاهش هزینه ساخت آن نیز کمک می کند، بدون این که از کیفیت کار کاسته شود.

تابلو اسم ساختمان تابلو نام ساختمان چلنیوم طلایی

روش ساخت تابلو چلنیوم طلایی

همان طور که توضیح دادیم، متریال رویه چلنیوم از جنس پلکسی گلاس است. ورق پلکسی گلاس پس از طراحی با دستگاه لیزر درش داده می شود. سپس تابلوساز آن ها را به لبه ی چنلیوم متصل و مونتاژ می کند. روش کامل ساخت تابلو چلنیوم را پیش از این در مطلبی دیگر شرح داده ایم. تابلو چلنیوم طلایی به طور کلی به دلیل نورپردازی زیبایی که دارد می تواند خصوصاً در شب که دید کم تری وجود دارد، چشم هر بیننده و عابری را به خود جلب نماید. به همین دلیل است که ساخت تابلو تبلیغاتی یکی از مؤثرترین روش ها برای معرفی کسب و کار شما است.

تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

یکی از انواع محبوب برای لبه ی تابلو چلنیوم طلایی لبه پانچ نام دارد. لبه ی پانچ به دلیل برخورداری از سوراخ های ریزی که بر روی آن تعبیه می شود، می تواند نور را از خود عبور داده و به بیرون ساتع کند. به همین دلیل نه تنها نورپردازی فوق العاده در پس زمینه، بلکه نوری که در داخل حروف برجسته تعبیه می شود زیبایی آن را دو چندان می کند.

اما در نور روز و زیر آفتاب شدید چطور؟ آیا تابلو چلنیوم طلایی کماکان زیبایی و درخشش خود را دارد؟ باید پاسخ داد بله. ویژگی تابلو چلنیوم این است که به دلیل طراحی مدرن، شیک و زیبای خود در طول روز هم نسبت به سایر انواع تابلو جذابیت خاصی دارد. بنابراین روزها نیز زیبایی بی نظیر آن می تواند زینت بخش فروشگاه، مغازه یا شرکت شما باشد.

استحکام و دوام تابلو چلنیوم

جنس پلکسی گلاس که در ساخت حروف برجسته تابلو چلنیوم طلایی به کار می رود، بسیار محکم و با دوام است. به همین دلیل در این تابلو ها استحکام فوق العاده ای وجود دارد و تقریباً در برابر هر نوع ضربه ای مقاوم هستند. مگر این که مورد اصابت جسم سخت با شتاب بالا قرار بگیرد.

همچنین لایه ی زیرین آن از جنس PVC ساخته می شود. این متریال نیز از دوام و استحکام بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای بسیار بعید از آسیبی ببیند. لبه ی تابلو چلنیوم طلایی نیز باید حداقل ۹ سانتی متر باشد که به دوام بیش تر حروف برجسته بر روی زمینه کامپوزیت، پولکی یا ترموود کمک خواهد کرد. بنابراین با سفارش چنین تابلویی، مطمئن خواهید بود که تا سال ها می توانید بدون دغدغه برای معرفی کسب و کار خود از آن استفاده نمایید.

البته بدیهی است که جنس های گوناگون موجود در بازار دارای کیفیت یکسانی نیستند. بنابراین عمر تابلو چلنیوم طلایی شما به مواردی چون کیفیت ورق PVC و پلکسی گلاس بستگی دارد. نقطه قوت و افتخار ما در گروه تابلو سازی مسیحا نیز در همین استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت است.

تابلو چلنیوم طلایی چه ویژگی هایی دارد؟

محبوبیت این نوع از تابلوهای مدرن تبلیغاتی بی دلیل نیست. در زیر تنها به چند مورد از ویژگی ها و مزایای تابلو چلنیوم طلایی اشاره خواهیم کرد:

  1. تابلو چلنیوم خود را در برابر شرایط گوناگون آب و هوایی و تابش مستقیم آفتاب مقاوم نشان داده است.
  2. در صورتی که از متریال مرغوب استفاده شود، تابلو چلنیوم طلایی بسیار با کیفیت بوده و دوام زیادی خواهد داشت.
  3. تابلو چلنیوم به راحتی تغییر شکل نداده و دفرمه نخواهد شد. بنابراین زیبایی خود را در طول زمان حفظ خواهد کرد.
  4. تابلو چلنیوم طلایی محدودیتی در طراحی ندارد. بنابراین بسیار بسیار متنوع و جذاب است.
  5. تابلو چلنیوم برق بسیار کمی مصرف می کند زیرا از لامپ های بسیار کم مصرف SMD در آن استفاده می شود.
  6. روکش نایلونی به کار رفته در ساخت حروف برجسته چلنیوم آن را در زمان ساخت و نصب در برابر هر نوع خط و خش محافظت می کند.
  7. در ساخت تابلو چلنیوم طلایی از نوار اسفنجی گردگیر استفاده می شود. بنابراین در برابر نفوذ هرگونه گرد و غبار و آب مقاوم است.

تابلو اسم ساختمان تابلو نام ساختمان چلنیوم طلایی

محاسبه ی قیمت تابلو چلنیوم

قیمت تابلو چلنیوم به عوامل گوناگونی بستگی دارد. ابعاد تابلو، مرغوبیت متریال به کار رفته، تعداد و نوع ماژول های SMD، ساده یا پانچ دار بودن لبه ی چلنیوم، نصب در ارتفاع پایین یا بالا و… در تعیین قیمت مؤثر است. در واقع قیمت تابلو چلنیوم طلایی بر حسب متر و بر اساس محیط حروف اندازه گیری و محاسبه می شود. برای این کار نرم افزار هایی وجود دارد که این اندازه به طور دقیق محاسبه گردد. پس خواهیم دید که قیمت آن به نوع طراحی نیز بستگی دارد.

برای اطلاع دقیق تر از محاسبه قیمت تابلو چلنیوم طلایی مد نظر خود، با شماره ۸۵۰۱۶۱۹-۰۹۱۲ تماس بگیرید تا توضیحات کافی داده شود.

چرا ساخت تابلو چلنیوم طلایی خود را به گروه تابلوسازی مسیحا بسپاریم؟
  1. ما در گروه تابلوسازی مسیحا کیفیت متریال و مواد اولیه مورد استفاده را تضمین می کنیم. با این کار مطمئن هستید که تابلو چلنیوم طلایی شما عمر زیادی دارد و در برابر نور آفتاب، باد و باران آسیبی نمی بیند.
  2. ما در گروه تابلوسازی مسیحا قیمت را برای شما تضمین می کنیم. با این کار مطمئن می شوید که تمام نرخ های ما بر اساس نرخ های معین اتحادیه است و مبلغ اضافه ای برای تابلو چلنیوم طلایی خود نخواهید پرداخت.
  3. ما در گروه تابلوسازی مسیحا یک طراحی زیبا و چشم نواز برای تابلوی تبلیغاتی شما انجام می دهیم. با این کار مطمئن خواهید بود که چشم عابران و رهگذران را به سوی کسب و کار خود جلب و خیره خواهید کرد.
  4. ما در گروه تابلوسازی مسیحا تحویل سریع و به موقع تابلوی تبلیغاتی شما را تضمین می کنیم. با این کار مطمئن می شوید که در زمان معین می توانید از زیبایی و جذابیت تابلو چلنیوم طلایی خود بهره مند شوید.
  5. ما در گروه تابلوسازی مسیحا برای انتخاب و سفارش تابلوی ایده آل، مشاوره و راهنمایی کامل خواهیم دادیم. با این کار مطمئن خواهید بود که برای کسب و کار خود بهترین نوع تابلو با متناسب ترین طراحی و متریال را سفارش خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوای محافظت شده!