تابلو نام ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انواع تابلوهای مدرن تبلیغاتی

هنگامی که سازندگان ساختمان ها و مجتمع های مسکونی، کار ساخت را به پایان می رسانند، زمان انتخاب اسم مناسب برای ساختمان فرا می رسد. این مرحله معمولاً پس از ساخت نمای ساختمان و آغاز بهره برداری از  واحدهای مسکونی، ادارای یا تجاری است. انتخاب اسم مناسب و تهیه تابلو اسم ساختمان یا تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری که معرف بنا باشد اهمیت زیادی دارد. اهمیت این موضوع در هویت بخشیدن به ساختمان (مسکونی، اداری، تجاری و…) است.

انتخاب تابلو اسم ساختمان مسکونی، تجاری و اداری زیبا و جذاب باعث زیباتر شدن نمای ساختمان می گردد. به علاوه این که در بهتر و راحت تر پیدا کردن ساختمان نیز مؤثر است. تابلو نام ساختمان از مهم ترین تابلوهایی است که می تواند مراجعه کنندگان را راهنمایی نماید. پس حالا که قرار است برای راهنمایی و معرفی ساختمان خود از تابلو اسم ساختمان استفاده کنید، بهتر است که به انواع آن آشنا شده و بهترین ها را مطابق سلیقه ی خود انتخاب نمایید. تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری دارای انواع و طرح های بسیار گوناگونی است. به علاوه این که می توان این تابلوها را در طرح های دلخواه نیز آماده کرد. اهمیت این تنوع و باز بودن دست شما برای انتخاب تابلو اسم ساختمان این است که بتوانید تابلویی متناسب با سلیقه خود و هماهنگ با نمای ساختمان خود انتخاب نمایید.

مزیت تابلو اسم ساختمان در گروه تابلو سازی مسیحا چیست؟

گروه تابلو سازی مسیحا علاوه بر طراحی و ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی مدرن فعالیت دارد، در زمینه ی تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری نیز به طور تخصصی فعال است. ما در این زمینه سال ها تجربه داریم و برای بهبود کیفیت کار خود به خلاقیت های زیادی دست زده ایم. یکی از این خلاقیت ها که برای اولی بار در ایران ارائه کردیم، طراحی تابلو اسم ساختمان مسکونی، تجاری و اداری به صورت یک باکس حاضر و آماده و کامل بوده است.

اما منظور از باکس کامل چیست؟ در این شیوه ی طراحی، تابلوی مد نظر شما به صورت یک باکس آماده می شود. به طوری که تمام اجزای مورد نیاز مانند لوازم نورپردازی و پاور و سیم کشی ها در داخل خود باکس قرار دارد. نمای اصلی تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری بر روی بدنه اصلی و مطابق طرح انتخابی شما قابل مشاهده است. بنابراین با سفارش این نوع تابلو، شما کافی است آن را مانند یک قاب عکس به دیوار آویزان کنید. هیچ کدام از اجزای داخلی تابلو قابل رؤیت از بیرون نیستند. تنها یک سیم برق دیده می شود که برای تأمین انرژی نورپردازی داخلی تابلو باید به برق شهری متصل شود. به همین راحتی. با این شیوه دیگر حتی نیازی به نصاب برای نصب تابلو وجود ندارد. یکی از نمونه های این نوع تابلو را در زیر می بینید.

تابلو اسم ساختمان تابلو نام ساختمان

قابلیت تعمیر و تعویض

یکی از مهم ترین مزایا در این شیوه ی طراحی این است که به سادگی قابل تعمیر خواهد بود. به این صورت که اگر بخشی از تابلو یا حتی نورپردازی و چراغ های به کار رفته در داخل باکس آسیب ببینند، می توانید به سادگی اقدام به تعمیر آن نمایید. این باکس های علاوه بر استحکام، به راحتی قابلیت باز و بسته شدن دارند و می توان بخش آسیب دیده را به سادگی تعویض یا تعمیز نمود.

از دیگر مزایای تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری در گروه تابلو سازی مسیحا، طراحی آن است. ما تابلو مد نظر شما را به هر نوع و شکلی که تصور کنید می سازیم. به همین دلیل شعار خود را این گونه انتخاب کرده ایم: «شما تصور کنید، ما می سازیم». برای طراحی و ساخت هیچ محدودیتی وجود ندارد. به علاوه این که نمونه های بسیار زیادی از تابلوهای ساخته شده وجود دارد که می توانید طرح دلخواه خود را از میان آن ها انتخاب نمایید. ما در مرحله طراحی، مدل تابلو مد نظر شما با توجه به اسم دلخواه شما، سفارشی سازی می کنیم.

سایر مزایا

اما مزیت کار ما فقط در این موارد نیست. ما همواره تمرکز خود را بر کیفیت گذاشته ایم. به همین دلیل شما علاوه بر خاص بودن و طراحی منحصر به فرد و جذاب، از کیفیت متریال به کار رفته در تابلو نام ساختمان نیز مطمئن خواهید بود. اما این موضوع را مد نظر داشته باشید که متریال به کار رفته، تنها آن چیزی نیست که دیده می شود و به چشم می آید. بلکه لوازم داخل باکس نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

پیش تر درباره ی قابل تعمیر و تعویض بودن تمام اجزای داخلی باکس توضیح دادیم. با وجود این، استفاده از متریال با کیفیت بالا از این جهت اهمیت دارد که در فواصل زمانی کوتاه مدام نیاز به انجام این تعمیرات نباشد.

مزیت جذاب دیگر در قیمت این تابلو ها است. یکی از اصلی ترین تخصص های ما ساخت و طراحی تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری است. به همین دلیل متریال مورد نیاز را همواره در تعداد بسیار بالا خریداری می نماییم. این موضوع منجر به کاهش قیمت خرید برای تک تک موارد می شود. به همین دلیل این امکان را داریم که با وجود حفظ کیفیت، برای محصولات خود قیمت های رقابتی و منصفانه را ارائه کنیم. اهمیت این موضوع هنگامی مشخص می شود که ببینیم اغلب تولید کنندگان و سازندگان، برای کاهش قیمت محصول خود مجبور به قربانی کردن کیفیت می شوند.

برای انتخاب تابلو نام ساختمان چه نکاتی را رعایت کنیم؟

باید بدانیم که اولین دلیل استغاده از تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری این است که بتوانیم به راحتی هر چه تمام تر ساختمان خود را به مراجعه کنندگان معرفی نماییم. این موضوع در راحت تر پیدا کردن آدرس مورد نظر برای انسان ها اهمیت زیادی دارد. بنابراین اولین نکته در انتخاب اسم ساختمان این است که کاملاً خوانا و واضح باشد.

اما دلیل اصلی دیگر برای تهیه تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری زیبایی بخشیدن هر چه بیش تر به نما است. بنابراین باید طرحی انتخاب شود که علاوه بر زیبایی در طراحی، با نمای ساختمان نیز هماهنگ و متناسب باشد. اگر به دنبال تهیه یک تابلو اسم ساختمان مسکونی، تجاری و اداری هستید که علاوه بر زیبایی و جذابیت، با نمای ساختمان شما نیز هماهنگی و تناسب داشته باشد، می توانید از مشاوره ی کارشناسان ما استفاده نمایید.

برای نصب تابلو اسم ساختمان مسکونی، تجاری و اداری چه نکاتی را رعایت کنیم؟

با توجه به این که معرفی ساختمان از مهم ترین دلایل انتخاب تابلو اسم ساختمان است، بنابراین رعایت نکاتی در هنگام نصب ضروری است. اولین نکته این که تابلو باید در محلی نصب گردد که کمی ارتفاع داشته و کاملاً دید داشته باشد. قرار دادن این تابلو در مکانی که زاویه دید مناسبی ندارد ممکن است هدف ما از ساخت تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری را زیر سوال ببرد.

نکته ی دیگر این است که باید محلی را برای نصب انتخاب نمود که حتی الامکان دور از تابش نور مستقیم خورشید باشد. این نکته را مد نظر داشته باشید که ما در ساخت این تابلوها همواره از بهترین متریال های موجود بهره می گیریم. اما در هر صورت قرار گرفت تابلو در مکانی که زیر نور مستقی آفتاب نباشد، طبیعتاً می تواند به عمر بیش تر آن کمک نماید.

چرا از تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری استفاده می کنیم؟

تابلو نام ساختمان معرفی کننده ی ساختمان است. امروزه بسیاری از افراد دیگر برای پیدا کردن آدرس مد نظر خود از پلاک استفاده نمی کنند. به همین دلیل استفاده از آن اهمیت دارد تا مراجعه کنندگان سردرگرم نشوند. اما این کار دلایل دیگری هم دارد. شما می توانید با انتخاب اسم زیبا و شکیل به ساختمان خود هویت بدهید. علاوه بر این انتخاب تابلوی مناسب، زیبا و جذاب می تواند به هویت بصری و نمای ساختمان نیز برتری بدهد.

اگر قصد دارید که برای ساختمان مسکونی، تجاری یا اداری خود تابلوی زیبا و شکیلی سفارش بدهید، کارشناسان ما می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. با استفاده از این مشاوره می توانید تابلویی زیبا و متناسب با هویت و نمای ساختمان خود انتخاب نمایید.

انواع تابلو نام ساختمان

این تابلوها را می توان در انواع گوناگونی طراحی نمود و ساخت. بسیاری از انواع تابلوهای تبلیغاتی به صورت تابلو اسم ساختمان نیز قابلیت ساخت دارند. به عنوان مثال شما می توانید از طرح تابلو چلنیوم، تابلو وکیوم، تابلو استیل، تابلو نئون پلاستیک و سایر انواع مدرن و جذاب استفاده نمایید. در قسمت بالای همین صفحه نمونه های زیادی از تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری قابل مشاهده هستند.

علاوه بر این، شما می توانید از هر نوع طرح کلاسیک، مدرن، انتزاعی و… بهره بگیرید. همین طور که پیش از این توضیح دادیم، در طراحی و ساخت تابلو هیچ محدودیتی وجود ندارد. این تابلوها را می توانید به سادگی در هر نقطه ای از نمای ساختمان که مد نظر داشته باشید نصب کنید. در صورتی که اقدام به انتخاب تابلو از نوع باکس نمایید، نصب آن به راحتی هر چه تمام تر انجام می گیرد.

قیمت تابلو اسم ساختمان

با توجه به این موضوع که در طراحی و ساخت این تابلوها هیچ محدودیتی وجود ندارد، بنابراین طرح های بیشماری قابلیت ساخت دارند. قیمت تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری نیز به موارد متعددی بستگی دارد. ابعاد و اندازه، نوع تابلو (باکس و غیرباکس)، متریال تابلو (چلنیوم، استیل پلاست، فلزی و آهنی، نئون پلاستیک و…) و نوع طراحی می تواند در قیمت تابلو اسم ساختمان مسکونی، تجاری و اداری مؤثر باشد. از دیگر موارد تأثیر گذار در این موضوع نوع تابلو است. این تابلوها بسته به کاربرد خود، دارای انواع متنوعی هستند. مانند: تابلو سردر ورودی مجتمع مسکونی، اداری و تجاری. تابلو های راهنمای مجتمع مسکونی مانند شماره واحد، شماره پارکینگ و معرفی مشاعات و…

برای اطلاع دقیق تر از قیمت تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری می توانید با استفاده از راه های ارتباطی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

امکانات قابل انتخاب در طراحی

برای طراحی مد نظر خود می توانید از تمامی انواع متریالی که در تابلوهای تبلیغاتی به کار می رود بهره بگیرید. این انواع بسیار زیاد هستند که محبوب ترین آن ها عبارتند از: چلنیوم، استیل، استیل پلاست، نئون پلاستیک، فلزی یا آهنی و… به علاوه این که در طراحی تابلو اسم ساختمان می توان از طراحی های گرافیکی و لوگو نیز استفاده نمایید.

نورپردازی نیز از دیگر امکانات قابل انتخاب در طراحی تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری است. نورپردازی تابلو در رنگ های متنوع قابل اجرا است که به زیبایی تابلو کمک بسیار زیادی می کند. همچنین در انتخاب رنگ متریال مورد استفاده از تابلو نیز محدودیتی وجود ندارد. زیرا اغلب متریال مورد استفاده در تابلوهای تبلیغاتی در تنوع رنگی بالایی تولید می شوند.

چرا تابلو اسم ساختمان خود را به گروه تبلیغاتی مسیحا سفارش دهیم؟

گروه تبلیغاتی مسیحا تمام نیازهای شما را برای داشتن یک تابلو بی نظیر و با کیفیت برطرف می کند. برخی از انواع این تابلوها که به صورت باکس طراحی و ساخته می شوند، امکان ارسال به تمامی شهرستان ها را دارا هستند. زیرا پس از ساخت تابلو، مهم ترین نکته در نصب آن است. تابلوهای تبلیغاتی برای نصب نیاز به نصاب حرفه ای دارند. ولی ما باکس تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری را به گونه ای طراحی کرده ایم که نصب آن دقیقاً مشابه نصب یک تابلو تزیینی درون خانه است.

ما کیفیت محصولات خود را ضمین می کنیم زیرا همواره برای کسب اعتبار و حفظ اعتماد مشتریان خود از بهترین متریال استفاده نموده ایم. قیمت های ما کاملاً به صرفه و رقابتی هستند. طراحی های چشم نواز ما بر سر در بسیاری از ساختمان ها قرار گرفته اند. و در نهایت این که، گروه تابلو سازی مسیحا با ارائه راهنمایی و مشاوره ی کامل، برای انتخاب بهترین و مناسب ترین تابلو اسم ساختمان مسکونی، تجاری و اداری در کنار شما است.

نحوه طراحی

خوانا بودن فونت و ابعاد متناسب کلمات، از مهمترین نکاتی است که برای طراحی تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری باید رعایت شود. برای این منظور فونت ها و نوشتارهای گوناگونی وجود دارد. اما یک ابعاد خاص برای همه ی ساختمان ها مناسب نیست. برای انتخاب ابعاد متناسب باید این موضوع را در نظر گرفت که تابلو اسم ساختمان قرار است در چه ارتفاعی نصب شود. استفاده از این تابلو در ارتفاع بالاتر، نیازمند ابعاد بزرگ تر خواهد بود. اما گاهی اوقات، تابلو قرار است بر سر در ورودی ساختمان و در ارتفاع پایین نصب شود. در این حالت ریزه کاری ها و ظرافت های طراحی اهمیت بسیار بیش تری دارد زیرا کوچک ترین جزئیات نیز قابل رویت هستند. در عوض در این موارد نیازی به استفاده از فونت و نوشتار با ابعاد درشت نیست.

نکته ی دیگری که باید در نظر گرفته شود، توجه به معماری ساختمان است. به عنوان مثال انتخاب تابلو وکیوم با حروف فانتزی، به هیچ عنوان برای استفاده در ساختمان مسکونی با نمای رومی نیست. اما باید در نظر داشت که این تابلوها فقط برای ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار نمی گیرند. بسیاری از کسب و کارهای کوچک مانند کافه ها، بوتیک ها و… نیز از تابلو نام ساختمان مسکونی، تجاری و اداری استفاده می کنند. کافه ها می توانند با توجه به شخصیت خود اقدام به انتخاب طراحی و فونت و… نمایند. به همین ترتیب تمام موراد استفاده ی دیگر نیز به هویت و شخصیت ساختمانِ مورد استفاده بستگی دارد. این ها مواردی هستند که باید در طراحی لحاظ شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوای محافظت شده!