قصد داریم در این مقاله به این موضوع بپردازیم که تابلو چلنیوم چیست و از نقش آن در تبلیغات سخن بگوییم. تابلو چلنیوم از آلیاژ آلومینیوم و استیل ساخته شده است. قطعات آلومینیومی با شکل U را با پوششی از پلاستیک یا پی وی سی به شکل یک کانال می پوشانند. سپس نور ال ای دی را در داخل کانال ها قرار می دهند تا در نهایت تصویر و متن مورد نظر با نور بسیار قوی و واضح در شب و روز به نمایش درآیند.

دلیل محبوبیت تابلو چلنیوم چیست؟ به دلیل ظاهر شیک و جذابی که دارند و به خاطر انعطاف پذیری بالا در نصب و طراحی، مخاطبین زیادی به خود جلب می کنند و انرژی کمتری نسبت به تابلوهای تبلیغاتی دیگر مصرف می کنند، که این ها باعث شده جایگاه ویژه ای پیدا کنند.

تابلو چلنیوم چیست

شاید تا اینجای مقاله هنوز به درک درستی از ساختمان داخلی تابلو چلنیوم نرسیده باشید. شاید هنوز به طور دقیق نمی دانید تابلو چلنیوم چیست و به چه تابلوهایی اطلاق می شود.

تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم چیست تابلوساز.com

به طور واضح تر باید بگویم به انواع تابلو تبلیغاتی گفته می شود که ابتدا لبه های آن را با رول های چلنیوم می سازند و سپس رویه بیرونی حروف را با استفاده از متریالی به نام پلکسی گلاس ساخته و نصب می کنند. این رول های چلنیوم در ابعاد و رنگ ها و ضخامت های مختلف تولید می شوند.

در ادامه به جنبه دیگری از سؤال تابلو چلنیوم چیست می پردازیم. لبه ی چلنیوم مهم ترین قسمت تابلو می باشد که از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. به بیان دیگر تابلو چلنیوم از دو قسمت اصلی رویه و زیره تشکیل شده است. زیر تابلو از جنس پی وی سی است و رویه آن اس ام دی چسبانده می شود. رویه تابلو از دو قسمت پلکسی و لبه دور آن تشکیل شده است. تابلو چلنیوم به خاطر داشتن رنگ بندی های جذاب و نور پردازی مناسب تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطبان و مشتریان دارد. فکر کنم دیگر بدانید تابلو چلنیوم چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است.

مزایای تابلو چلنیوم چیست؟

تابلوهای چلنیوم با کیفیت در برابر رطوبت، زنگ زدگی و رنگ شدن و اشعه ماورا بنفش و حتی آتش و تابش مستقیم خورشید مقاومت خوبی دارند و تغییر شکل و رنگ نمی دهد و از لحاظ زیبایی جلوه خاصی به تابلوها می دهد. این تابلوها بهترین گزینه برای تابلوهای بزرگ و سنگین تر هستند و در محیط های صنعتی و سخت کاربرد بهتری دارند. تابلوهای چلنیوم امروزه یکی از پرطرفدار ترین نوع تابلوها در بین کسب و کارهاست. نهایت زیبایی و روشنایی را دارد و یکی از پیشرفته ترین و البته جدیدترین نوع تابلوهاست. این ها برخی از مواردی هستند که در پاسخ به سؤال تابلوی چلنیوم چیست می توان گفت.

سایز تابلو چلنیوم مهمترین عامل در محاسبه قیمت آن است. طراحی و ساخت حروف با توجه به سلیقه مشتری و نوع برند و رنگ پردازی و نور پردازی آن متفاوت می باشد. طراحی تابلو چلنیوم بسیار دقیق و تخصصی می باشد. اما شیوه ی محاسبه ی قیمت تابلو چلنیوم چیست؟ قیمت طراحی و ساخت حروف بر اساس متراژ محیط دور حروف برجسته می باشد، که در نرم افزارهای طراحی انجام می شود.

تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم چیست تابلوساز.com

عوامل مؤثر بر کیفیت

عوامل مؤثر بر کیفیت تابلو چلنیوم چیست؟ کیفیت این تابلوها به چند مورد بستگی دارد. اول جنس پلکسی گلاس، چون استفاده از پلکسی گلاس با کیفیت پایین و کدر سبب می شود تا نور پردازی و انتقال نور بسیار ضعیف شود و نور پردازی تابلو چلنیوم و حروف برجسته آن با کیفیت پایینی باشد. دوم نوع اس ام دی است، که باید با توجه به کیفیت و نوع و مقدار مصرف برق آن انجام شود. انتخاب نوع ارزان آن می تواند تاثیر بدی در نور پردازی آن بگذارد. سوم لبه چلنیوم و ارتفاع آن است که تاثیر بسزایی در کیفیت نماد نور پردازی تابلو چلنیوم دارد. استفاده از لبه چلنیوم نامرغوب در هنگام برش و ساخت حروف برجسته کیفیت حروف را به شکل قابل ملاحظه ای کاهش می دهد.

مزیت استفاده از متریال با کیفیت در تابلو چلنیوم چیست؟ متاسفانه برخی از افراد هنگام ساخت حروف و تابلو سازی از متریال نامرغوب استفاده می کنند که در نهایت کار ارزان تری برایشان تمام شود، اما کیفیت کارشان به شدت پایین می آید و تابلو زیبایی خود را سریعاً از دست می دهد.

نورپردازی

نور پردازی در تابلوهای چلنیوم معمولا در داخل حروف می باشد. یک نوار اسفنجی در لبه های چلنیوم به کار می رود که سبب جلوگیری از ورود عوامل بیرونی مانند گرد و خاک و آب و رطوبت به درون حروف می شود. اما مزیت این موضوع در تابلو چلنیوم چیست؟ این کار سبب محافظت حروف و دوام حروف برجسته در طی زمان و سالیان متمادی می باشد. تابلوهای چلنیوم این قابلیت را دارند که در رنگ های مختلف قابل تولید باشند. باید دقت کرد که حروف چلنیوم نسبت به حروف استیل انعکاس نور بسیار کمتری دارند و براقیت حروف استیل را نخواهند داشت.

تفاوت دیگر تابلوها با تابلو چلنیوم چیست

تابلو چلنیوم چند تفاوت عمده با سایر تابلوها دارد.

  1. نوری که در تابلو استفاده می شود می تواند به اشکال مختلفی مثل ستاره ای، الماسی و دایره ای و…. پدیدار شود و جلوه دو چندانی در محیط ایجاد کند.
  2. محفظه تابلو برای جلوگیری از خطرات بیرونی مثل نفوذ آب و گرد و غبار به داخل عایق کاری شده و محفوظ است که این کار، تابلو را شیک تر و براق تر هم می کند.
  3. حروف برجسته در تابلو چلنیوم هم محافظی جداگانه دارند و هر حروف به صورت جداگانه از دیگر حروف ساخته می شود.

تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

اما در پاسخ به این سؤال که کاربرد و مزایای تابلو چلنیوم چیست هم پاسخ های گوناگونی می توان داد. تابلو چلنیوم تنوع بسیار زیادی دارد که می توانید به راحتی طرح و رنگ آن را بر اساس سلیقه تان انتخاب کنید. این تابلوها کیت مخصوصی دارند که موجب صرفه جویی و استفاده بهینه از برق می شود. مقاومت بسیار خوبی در مقابل گرد و خاک و نفوذ آب به کیت و سنسورهای نور پردازی دارد. سرویس دهی آسان و سریعی دارد و خدمات پس از نصب آن عالی است.

باز هم می پرسید مزیت تابلو چلنیوم چیست؟

  1. امکان شستشوی تابلو چلنیوم.
  2. احتمال خرابی کم تر نسبت به دیگر تابلوها.
  3. طول عمر بالا.
  4. قابلیت نور پردازی با رنگ های مختلف.
  5. قابلیت ارتقا تابلو به مرور زمان و امکان کم یا زیاد کردن حروف و اعداد آن.
  6. عرض کاملا مناسب.

دلایل محبوبیت تابلو چلنیوم چیست

زمان زیادی نیست که تابلوهای چلنیوم وارد بازار شده اند ولی به خاطر زیبایی و کیفیت بالایی که دارند زود مورد اقبال عمومی قرار گرفتند و محبوبیت بالایی را کسب کردند. تابلوهای چلنیوم انواع مختلفی دارند از کریستالی گرفته تا ستاره ای و ترکیبی و همین طور الماسی، ساده و تابلو چلنیوم طلایی و…

اگر کسی از شما پرسید دلیل محبوبیت تابلو چلنیوم چیست می توان پاسخ های بسیاری بدهید. روشنایی و دید تابلوی چلنیوم بسیار مناسب است، چون از فناوری ال ای دی استفاده می کند و روشنایی و دید استثنایی راحتی در شرایط نوری مختلف ارائه می دهد. کنتراست بالا و رنگ های زنده دارد و علامت ها را بسیار قابل توجه و چشم نواز می سازد و تضمین می کند که پیام شما در یک منظره شلوغ و پر هیاهو برجسته شود.

مزیت تطبیق پذیری تابلو چلنیوم چیست؟ این تطبیق پذیری امکان تبلیغات بهتری را میسر می سازد و امکان سفارشی سازی هم دارد. این ویژگی ها تبلیغات هدفمند را فعال می کنند و تأثیر پیام شما را بر اساس جمعیت شناسی مخاطب یا اوج کاری بهینه می کند.

تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

درست است قیمت تابلو چلنیوم نسبت به تابلوهای معمولی و فلزی بیشتر است ولی مزایای بی شمار آن در بلند مدت تمام آن هزینه ها را جبران می کند و بازده سرمایه گذاری بالاتری را برای شما به همراه دارد.

سفارش تابلو تبلیغاتی

اگر می خواهید از تابلوهای چلنیوم برای معرفی و تبلیغات شغل و حرفه خود استفاده کنید، می توانید به گروه تابلو سازی مسیحا مراجعه کنید و با کارشناسان این گروه تابلو سازی در ارتباط باشید و مشاوره رایگان بگیرید. با مراجعه و مشاوره با گروه تابلو سازی مسیحا می توانید از محصولات با کیفیت ما بهره ببرید و تابلوی خود را با توجه به سلیقه و کیفیت مورد نظرتان سفارش دهید. تابلو چلنیوم چیست.

گروه تابلو سازی مسیحا با تجربه بالایش در حوزه ارتباط با مخاطب و سفارشی سازی تأثیر عالی بر روی مشتریان اش می گذارد. انتظارات و استاندارهای آن ها را برآورده می سازد. خدماتی که به آن ها ارائه می دهد با کیفیت و بلند مدت است. خدمات به مشتریان بخش مهمی از یک تجارت محسوب می شود و گروه تابلو سازی مسیحا در این مدت همواره کوشیده است با مخاطبانش با احترام و صادقانه رفتار کند، همان طور که شایسته آن هستند. این ها مطالبی هستند که می خواستیم در انتهای مقاله تابلو چلنیوم چیست با شما در میان بگذاریم.

مزایای همکاری با گروه تابلو سازی مسیحا

می توانید با مشاورین با تجربه ما در مجموعه تابلو سازی مسیحا تماس بگیرید و نسبت به تعیین نوع حروف برجسته و طراحی و ساخت و نصب آن مشورت بگیرید. مشاوره و نصابان حرفه ای و با تجربه مجموعه ما در تمام ایام هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان در جهت نصب و اجرای انواع تابلو حروف برجسته چلنیوم می باشند. تجهیزات به روز، تجربه و تخصص ما در گروه تابلو سازی مسیحا باعث شده تا در کمترین زمان سفارش شما را آماده تحویل کنیم. مناسب ترین قیمت با بالاترین کیفیت را به شما پیشنهاد خواهیم داد. ایده های خلاقانه ما باعث می شود که شما مجذوب طراحی ما شوید و حتی طراحی ها می توانند تماما منحصر به خودتان و سلیقه تان شکل گیرد. در آخر ممکن است سؤال های بیشتری غیر از تابلو چلنیوم چیست برای تان پیش بیاید.

تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

مثلا این که تابلو چلنیوم چگونه ساخته می شود. فرایند نصب اش چگونه است، قیمت دقیق آن چگونه محاسبه می شود. خرید تابلو چلنیوم در تهران چگونه است. علت خرابی و شیوه نورپردازی و نقشش در تبلیغات محیطی چگونه است. تابلو چلنیوم چیست و چه مزیت هایی با دیگر تابلوها دارد و سوال های بیشتر از این دست. برای مطلع شدن از تمامی سوال ها می توانید به قسمت مقاله های ما در سایت گروه تابلو سازی مسیحا مراجعه کنید و به جواب های تان نزدیک تر شوید. در نهایت می توانید هر محصولی را که مطابق با خواسته و نیازتان است سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوای محافظت شده!