انواع تابلو تبلیغاتی در عین سادگی می توانند محصولات و برند شما را به صورت شبانه روزی و هر روز سال در معرض دید قرار دهند. حال شما چه روشی موثرتر از تابلوها می توانید در تبلیغ کسب و کارتان سراغ داشته باشید. یک تابلو حروف برجسته چلنیوم به خوبی می تواند رنگ و لعاب مناسبی به عنوانتان بدهد و توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب کند. حروف برجسته چنلیوم را می توان تحولی نوین در صنعت تابلوسازی جهان دانست چون به خاطر انعطاف پذیری بالایش تمام قوه خلاقیت طراحان را نمایان می کند. چلنیوم به دلیل نورپردازی نوآورانه اش بیش ترین تأثیر را در ذهن مخاطبان خود می گذارد. به همین دلیل با جذب مشتریان بی شمار به رونق کسب و کارها کمک شایانی می کند.

حروف برجسته چلنیوم چیست

ابتدا باید به تعریف کلمه چلنیوم بپردازیم. Channelium از دو کلمه چنل (به معنی کانال) و لیوم (مخفف کلمه آلومینیوم) تشکیل شده است. تابلو چلنیوم نوعی از انواع تابلو حروف برجسته است. در چلنیوم حروف به شکل برجسته در دید عموم به نمایش در می آید.

حروف برجسته تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

حروف برجسته چلنیوم را از لبه آلومینیومی و پلکسی گلس می سازند. آلیاژ آلومینیوم به دلیل خاصیت انعطاف پذیری خود، شکل پذیری حروف برجسته را بهتر کرده است. قسمت مهم تابلو حروف برجسته چنلیوم رویه آن است. رویه سیستم روشنایی آن را تأمین می کند و توسط استاد کاران حرفه ای با ظرافت تمام ساخته می شود. امروزه تابلوهای چلنیوم به دلیل ماندگاری بالا و تنوع رنگ و مدرن بودنشان از پرطرفدارترین و زیباترین نوع حروف برجسته می باشند. آن ها باعث می گردند هم کسب و کارتان پر رونق گردد و هم در میان رقیبانتان بهتر از همیشه به چشم بیایید.

تأثیر تابلوهای حروف برجسته چنلیوم در رونق کسب و کار

اولین نکته ای که در موفقیت و تاثیرگذاری حروف برجسته چلنیوم در تبلیغات حائز اهمیت است، دوام آن در شرایط نامساعد جوی است. این مدل تابلوها در هوای باز و محیط های شلوغ و حتی با رطوبت بالا کارایی خود را از دست نمی دهند. ویژگی بیان شده باعث می گردد طول عمر بیشتری داشته باشند و شما را از هزینه های اضافی طی سال ها برهانند. دومین نکته ای که حروف برجسته چنلیوم را از تابلوهای تبلیغاتی دیگر متمایز می کند تنوع رنگ و جلوه جذاب بصری آن است. برای نمود بیشتر زیبایی تابلوتان و تاثیر بیشتر آن بر روی مخاطب، از اهمیت انتخاب رنگ مناسب نباید غافل شوید. حروف برجسته چنلیوم با دارا بودن رنگ های متنوع و انواع شیوه نورپردازی می توانند جذابیت طراحی و لوکس بودن کار شما را تضمین کنند.

روش طراحی حروف برجسته چلنیوم

حروف برجسته چلنیوم معمولا به دو روش ساخته می شوند. در روش اول تمام مراحل به صورت دستی صورت می گیرد و در آن سازندگان تابلو لبه های بیرونی را با دستان خود حالت می دهند. در این روش تقریبا تمام مراحل با دست ساخته می شود و فقط پلکسی گلسی که روی تابلو قرار می گیرد، برای زیباتر شدن و تمیز بودن نمای کار با دستگاه لیزر برش داده می شود. روش دوم لبه بیرونی تابلو به کمک دستگاه تماما اتوماتیک حالت داده می شود و خم می گردد. تمام برش ها و زوایا و حروف برجسته چلنیوم هم با کمک دستگاه و بدون کوچکترین دخالتی توسط تابلوساز انجام می گیرد.

حروف برجسته تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

عموماً در بین تابلوسازان قدیمی روش اول بسیار پرکاربرد تر و محبوب است. زیرا آن ها اعتقاد دارند که تابلوسازی نوعی هنر است و باید بیشتر مراحل با دست های هنرمند تابلوساز ساخته شوند.

مزایای تابلو حروف برجسته چنلیوم

در دنیای پر رقابت امروزی کسی پیروز میدان است که توجه بیشتری را به خود جلب کند. حروف برجسته چلنیوم به خاطر مزیت های بی شمارش همواره یک قدم از رقبای خود جلوتر است. به علت نورپردازی مناسب و دائمی اش جذب مخاطب بیشتری می کند و در معرض دید افراد پرشمارتری قرار می گیرد. مدل های متنوع حروف برجسته چنلیوم اطمینان شما را از معرفی محصولاتتان بیشتر می کند و هم باعث ایجاد اعتبارتان می گردد.

یک تابلو تبلیغاتی با طراحی متناسب، هم تبلیغات رقبا را بی اثر می کند و هم خرید کردن مشتریان را از شما قطعی می سازد. حروف برجسته چلنیوم برای عمومیت کسب و کارها مناسب اند و این تناسب و انعطاف پذیری نتایج مطلوبی برای همگان دارد. از طرف دیگر حروف برجسته باعث می گردند افراد زاویه دید بهتری نسبت به تابلو داشته باشند. حروف برجسته باعث می شود مشتریان به صورت ناخودآگاه عنوان نوشته را بخوانند.

نکات مهم قبل از خرید تابلو حروف برجسته چلنیوم

برخی از نکات را باید قبل از سفارش تابلو حروف برجسته چنلیوم مورد بررسی قرار دهید. اول اینکه اعتبار تابلو چلنیوم به براقیت و درخشانی آن است. سعی کنید تابلویی بخرید که از مواد اولیه نامرغوب مانند چینی در مراحل ساختش استفاده نشده باشد. جنس های چینی اکثراً کیفیت مناسبی ندارند و نازک هستند. آن ها مقاومت خوبی ندارند و بر اثر تابش نور آفتاب و نوسانات دما تغییر رنگ می ندهد. کیفیت لبه ها هم در جنس چینی ضربه پذیر می شوند و در معرض فشار تغییر حالت می دهند و اغلب سوراخ می گردند. پس به این نکته دقت کنید که هر چقدر لبه کار مقاوم تر و ضخیم تر باشد تابلوتان دارای کیفیت خوبی است. پس سعی کنید ساخت حروف برجسته چلنیوم خود را به شرکتی بسپارید که هم در امر طراحی تخصصی عمل می کند و هم محصول پایانی اش مقاوم تر است.

حروف برجسته تابلو چلنیوم تابلو چنلیوم تابلوساز.com

سخن آخر در ارتباط با حروف برجسته چنلیوم

گروه تابلوسازی مسیحا با سابقه طولانی که در زمینه ساخت تابلو حروف برجسته چلنیوم دارد به خوبی می تواند شما را در این زمینه راهنمایی و مشاوره کند. اگر کسب و کار جدیدی راه اندازی کرده اید یا به دنبال تابلو مناسبی برای کارتان می گردید، می توانید نمونه تابلوهای حروف برجسته چنلیوم ساخته شده توسط گروه تابلوسازی مسیحا ببینید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حروف برجسته چلنیوم و انواع آن و نکاتی پیرامون تابلوهای تبلیغاتی دیگر به مقالات ما در سایت تخصصی گروه تابلوسازی مسیحا مراجعه کنید.

با ما می توانید بهترین انتخاب ها را بر حسب سلیقه و بودجه اتان داشته باشید. ما یکی از بهترین سازندگان تابلوهای حروف برجسته چلنیوم در تهران، شهر ری و کرج هستیم. اطمینان شما به ما را، مهارتمان در ساخت تابلو و کیفیت مواد اولیه امان به شما می دهد. برای اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: محتوای محافظت شده!